Alla inlägg under juni 2008

Av Sara Olsson - 13 juni 2008 00:28

Sitter och kollar på Rocky 3, filmen som är hemskas av dem alla Rocky filmerna tycker jag. Apollo Creed dör, utav den dumma ryssen som bankar skiten ur han.

Sitter här i soffan med katten Impala alldeles tårögd och tycker filmen är så himla bra. Älskling ligger i sängen och sover för fulla muggar och nu blev det reklam, så kanske man hinner med en rök paus.

Men jag kan verkligen inte släppa att Apollo Creed dör i denna film. Alltså för mig så ska han vara med i alla filmerna. Det är lika som den gamla gubben, när han dör. Det är lika sorligt, fan ska alla dö för?

R.I.P Apollo Creed.


_______________________________________________________________________


Senare idag, när jag har vaknat så kommer världens underbaraste ängel hem till oss. Elin, gumman! <3 Hon betyder så mycket för mig. Du är alltid i mitt hjärta.


Men nu måste jag avsluta det här, annars blir det ingen rökpaus.


Pussbye! >-<

Av Sara Olsson - 12 juni 2008 12:28

Japp, idag är det torsdag och hela den här första veckan av sommarlovet har gått till att sitta vid datorn och och kollat på tv samtidigt. OJa, kan veckan bli bättre? Ja, det kan den faktiskt, vädret kunde ha varit super bra med en massa sol och bad. Men icke sa nicke, inget fint väder denna vecka. Jo visst är det bra för naturen att det har regnat osv, men lite sol kan det väl komma så man blir iaf lite brun.

Ikväll så kanske vi ska byta bort saaben mot en golf 3:a skit snygg, men vi får väl se hur det blir.
Skulle vilja dushca också, men vi har ju inget balsam så mitt hår kommer bli katastroff utan det. Så jag sitter och gruvar mig hur jag ska göra. Tänkte kolla på en uppskrivningstid igår också. Men jag hade tappat bort koden, så jag beställde en ny kod men sen så hitta mamma den men så var det redan försent så jag får vänta med att kolla upp vilka tider det finns att välja bland, tills den nya koden har kommit.
Jag har tänkt att jag måste ju göra uppskrivningen innan sommarlovet tar slut, helst hela körkortet om det ska vara så. Men allt handlar ju om att ta sig tid till det. Och visst jag har mycket tid till det, för just nu som det är så sitter jag ju bara här hemma och degar vid datorn och tv:n samtidigt. Så nu om något så har jag ju mycket tid att spendera på körkortet.
Men det är ju såhär att Sara är väldigt lat utav sig, som ni andra kanske inte förstår. Haha >-<

Jag har precis önskat en låt på neradio.se och jag kom med. Han sa precis mitt namn.
Helt klockrent, haha. Önskar man på ris eller lugnafavoriter kommer man aldrig med, men på neradio.se kommer man jämt med. En helt underbar kanal att lyssna på när man är lite partysugen.
Jag vill på tranan, är så himla party sugen just nu. Tänkte ju gå igår med Jossan, men då är det frågan om hur man ska ta sig dit och hem? Och om man ska vara nykter pga att man inte har några pengar. Nej, fyfan. Då blir jag hemma än att gå på tranan nykter. uscha, vilken hemsk situation man måste vara i om man går på tranan nykter.

4 juni, när John tog studenten var John, jag, Låke, Hannah, Sandra, Liz, och Patricia på tranan. Alla drack och hade skit kul, utom Patricia för hon är ju på tjocken så då kan man inte dricka.
Men kul hade iaf jag, dansa och umgicks med alla Johns systrar. Det var en klockren kväll.
Förrutom dagen där efter, då man var tvungen att åka till skolan och hämta betygen och städa ur skåpet, eftersom jag inte hade gjort det. Haha >-<
Men det gick ju bra ändå, åkte hem ifrån skolan med ett bussen, och sen så slockna jag på soffan och vakna tio på kvällen. Sovit bort hela dagen. Uscha, haha . Men det gick bra ändå, tycker jag.

OCH, jag läste på text tv:n för någon dag sen att våran Statsminister har fått löneförhöjning, vilket är helt sjukt! Fan ska han få löneförhöjning han uträttar ju inget bra här i Sverige. Men hans måndaslön är nu 131 000kr.
Alltså, shit. Det är väl bättre om dom pengarna går till dem som verkligen behöver och har det dåligt ställt. Men NEJ, då skla dom gå till våran statminister, som är helt bakom flötet.

Av Sara Olsson - 10 juni 2008 12:30

Kan det bli bättre?
Cola, popcorn och Rocky 2 på tv?
Jag skulle inte tro det va, det är verkligen min kväll ikväll.
Sitter just nu och pratar med Liz på msn och smaskar i mig det. Nyss tagit en rök och nlivet är helt enkelt underbart.

John sover han som jobbar nu efter att ha tagit studenten den 4 juni, själv så har man sommarlov.
* Jag trodde att det blixtrade ute, men det var visst kameror på tv som det blixtrade ifrån. SHit vad rädd jag blev.*
Stackars lille John, sover så skönt medans jag sitter vid hans dator och äger runt lite granna.

Imorgon, blir det en slö dag. Sova lite granna m.m
tidigare ikväll åkte jag och John till farmor och farfars grav och kollade. Det såg ut som om ingen hade varit där på ett tag. Gud, vad jag saknar dem! Spec farmor, hon var min mest personliga förebild.
Jag älskar henne i vått och tort.

Nej, nu blir det mera Rocky + cola + popcorn.
Pusshej och nyp i stjärten.

Av Sara Olsson - 9 juni 2008 12:40

  • Nummer 1: OH! Orka med alla dessa IDOL FJORTISAR! De skriker sig hesa och förut var det "Darin Darin" (Missförstå mig rätt, Darin är riktigt bra, men idol fjortisarna är de som är jobbiga) och nu är det nå annat namn, Johan lr whatever. Lägg ner IDOL - Det handlar om vem FJORTISARNA röstar på - inte den som är BÄST!
    - Hur fan orkar de va IDOL FJORTISAR? Snälla, den som dödar dessa idol fjortisar borde ta kungens plats i slottet.
    Föresten den gubben, Karl Gustav den 16:e, bör inte få pengar av oss skattebetalare och ha så många rum när hemlösa ligger på gatan. Det är ett sjukt klassamhälle - och inte blir de bättre när högern, moderaterna, tar över och gör rika rikare o fattigare fattigare.
  • Nummer 2: Varför i helvete den hybris på NÄTET, folk beter sig som idioter.
    Folk är OTROGNA! Folk lud "Heej jag strippar i cam" "Hej jag visar fitta,snopp, rumpa, stora fasta bröst i cam" Vem fan vill se ditt jävla äckliga patetiska offerliv!
    Vet föräldrarna om att man inte har ett liv och är ett totalt OFFER - Snälla, skjut dem med. Eller polisanmäl dem.
    POLISANMÄL DIREKT! Samma sak gäller rasistiska kommenterar, polisanmäl idioterna på direkten!
  • Nummer 3: På en BILD kan alla gör sig "Vacker" så orka döma någon på internet.
    Ändrar vinklar o färger, men man ser inte ens ut så i verkligheten?
    Är det de handlar om? Att man ska ha en bild och gå igenom tusentals bilder? Yytligheten är enorm.
    Sen skriver folk KOMPLIMANGER till så MÅNGA - Orden förlorar ju sin makt!
    ORDEN blir inte längre speciella om man missbrukar dem!
    Mitt tips - Läs bloggar, då märker man hur vacker en människa är! Man vill ju ha en kärleksfull partner som tror på kärlek och inte är player!

    "Tittar man bara på bilder är man ytlig själv, och har man en partner som enbart älskar ens utsida så tittar denne på andra med."

    Ge bara en din kärlek.

Av Sara Olsson - 8 juni 2008 12:39


Den frågan har jag ställt mig flera ggr.
Det är väl fler än jag som går omkring och funderar på hur det kan bli randig kaviar ?
Jag fick iaf svar i igår utav mammas kompis, Kakan. Hon är medlem i motorcykelklubben, det var såhär det började:

Dom hade motorcykelträff och festade ganska kraftigt. Senare på natten närdom allra flesta låg och sov vaknade dom som inte hade någon koll på läget. Eftersom även dom hade haft samma funderingar över kaviartuben som jag haft så gjorde obduktionsbordet iordning, kniv och lampa hämtades fram innan det var dags att hämta patienten ''Herr Kaviar''.
Nu skulle det kollas hur det står till att det blir randigt på mackan, domöppnadeherr kaviars buk med flinka knivrörelser och säradepå buken och vad fick dom se! Jo,ost på ena sidan och kaviar på den andra sidan, det fanns inga kanaler eller dyligtdär inne i tuben.Gåtan ärfortfarande olöst. Men jag hoppas iaf hitta det bästa svaret i Herr kaviars äventyr.¤

Av Sara Olsson - 3 juni 2008 12:40

En komplimang ska man inte sprida till alla, den ska vara till den speciella, sin partner.

"Du är söt, du är snygg" sen skriver man de till tusen andra. Ska lunar vara ditt självförtroende?
Vad lunare säger? Kom igen. Vägra kommentera kollage. Tack.

Lunar har förvandlats till luderstorm och här är fullt med folk som säljer sig och är msn luder. Ge bara EN dina komplimanger, kärlek, inte till alla. ♥ Äckliga små bondraggare me sverige tröjor o heter patriot_14 o dylikt på lunar kan själv dö.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards