Alla inlägg under april 2008

Av Sara Olsson - 8 april 2008 12:37

Igår måndags, så var det en spindel i klassrummet på engelskan. (Jag som är livrädd för dom, äckliga små krypen började självklart hoppa och skrika.) Sarah mosade den jälven, vilket jag tyckte var bra.
Men tydligen så tyckte inte Hiva det, utan hon började att moppsa upp sig, och frågade Sarah: Tänk om någon hade mosat dig?
Sarah sa då: Men snälla skärp dig, sluta kaxa dig. Du kaxar mot allt och alla.
Hiva: Vadå?
Sarah: Ja, du kaxade dig mot Tomas och nu mig. Skärp dig, fan ni borde ta och behärska er i det svenska samhället.
Då löpte det amok i klassrummet, alltså shit. Både Hiva och Evin bad OSS dra åt helvete, och att vi inte var i det svenska samhället. Dom kallade oss Helan och Halvan, kallade Sarah för jälva anorektiker m.m

Jag och Sarah tappade allt, och gick ner på stan för att fixa sommarjobb. när vi kommer tillbaka säger Maria att Hiva och Evin hade sagt att Sarah måste äta upp sig, och tydligen var det någon i klassen som hade fått ett sms, utav någon. Där det stod att Hiva hade slagit till Sarah så Sarah låg på sjukhuset.

WTF! Dom där idioterna kan inte har något liv alls, så som dom håller på!
Jag gick iaf till skolan idag, för jag tänkte vad fan jag har inte gjort något så, ofta klassen skulle vara sur på mig. Men det misstaget gör jag inte, tydligen så var dom det, eftersom ingen sa ett ord till mig, kolla inte ens åt mig håll m.m Visst, jag gick bara på en lektion, MEN det räckte för min del.
Fy fan, jag skulle allt bra gärna vilja veta vem som hade skrivit det där sms:et och vem som hade fått det.
Men shit the same, imorgon börjar jag kl.13.00 och slutar vid. 15.00 Känns otroligt bra, eller inte.
Jaja, mamma undrar om jag ska med och simma. Kanske blir en vända då,:)

Bye Bye! ^^,

Av Sara Olsson - 4 april 2008 12:34

Skolan .
Idag har jag varit i skolan, börja först halv elva.
Så det kändes lite extra idag att ha en större sovmorgon.
Vi var också på en sorts företagsmässa på Höghammar Hallen i Bollnäs.
Jag och Jossan fastna direkt på hårförlängningen.
Saknar det, vill så gärna ha det igen.
Tror jag ska prata lite med mamma / pappa om dom har lust att betala.
Det kostade bara 600kr om man beställde det, men sen fick man ordna någon själv som kunde sätt i det åt en. Men det är de värt.
Och i så fall blir det brunt denna gång.
Hoppas verkligen dom har lust att göra det.
Har bara ca 200kr kvar nu och jag fick pengar i måndags.
Bara för att jag låna lite pengar, som jag var tvungen att betala tillbaka.
Jävla skit, ska aldrig mera låna så mycket pengar som 750kr.

----------------------------------------------- ----------------------------------------------- -------------------------

John, min älskling ligger i min säng och försöker sova.
Men jag tror inte det går så bra, nu när jag sitter här och det knäpper i tangentbordet.
Han ska upp vid sex imorgon, för att följa med låtsaspappan och angla.
Fyfan, tycker synd om han.
Själv så ska man jobba, med mamma och Micke uppe på motorrevyn.
Sen så ska jag och John jobba uppe på Bright River Cruisiers.
För det är någon fest där uppe, sägs vara värsta festen.
Och det kan jag hålla med om.
USCHA !
Funderar nu på att ta lite käk, lite små hungrig.
Kanske en pys också.
Nej uscha, fan måste sluta med det dära!
Det går ju inte nu längre, allt har blivit så dyrt.
Corner 25 pack, kostade förrut 44.50kr och nu har dom höjt till 48kr.
Alltså, shit. Min ekonomi håller inte för det.
Men jag har drappat ner hemskt mycket, vilken jag verkligen är stolt över x))

PUSSBYE! x))

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards