Alla inlägg under maj 2008

Av Sara Olsson - 24 maj 2008 12:33

Tjejer, svarar ni inte på
följande frågor, kommer ni få otur
med ert
Äger ett par vita string [x]
Har mer än fem BH:ar [x]
Älskar killar som har magrutor [/]
Har haft trekant [ ]
Har färgat håret minst tre gånger [x]
Går inte ut utan smink [ ]
Har någon gång spelat klädpoker [x]
Har haft sex på en offentlig toalett [x]
Du har någon gång föreställt dej att ha sex med Brad Pitt [ ]
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll [ ]
Du älskar att prata om sex och killar [/]
Har dåligt självförtroende [x]
Älskar att få uppmärksamhet [/]
Kysst en tjej [x]
Strippat inför en folksamling [ ]
Tagit betalt för sex [ ]
Tittat på en porrfilm [x]
Du studerar OFTA din kropp i spegeln [ ]
Älskar att shoppa underkläder [/]
Romantiska filmer är det bästa man kan se [ ]
Du solar solarium [x]
Du bär alltid läppglans [/]
Du är nöjd med dina bröst [ ]
Du har provat någon drog [ ] utseende i 10 år framöver.

Av Sara Olsson - 17 maj 2008 12:30

Alltså, fy sjutton för högre bensin priser och snöflingor í mitten av maj!
Det är Norges nationaldag och det har snöat ute.

Hörde just utavf en källa att dom kanske ska höja bensinpriserna till 27kr/ l.
Det är ju helt jävla sinnesrubbat. Hur fan ska man ta sig fram då?
Och om dom hjöer bensinpriserna så höjs ju buss avgiften,
alltså shit jag som redan tycker det är dyrt att vara ute och åka buss. Någon måtta för det fan vara !
JÄLVA FREDRIK REINFELD!
Oh, han är ju inte frisk för fem öre ens en gång.
Vi svenskar säger ju inte så mycket, heller.
Vi sitter bara hemma i våra hem / hus och klagar för oss själva att Sverige har sjukit, men är det så konsitgt det då?
Vi gör ju fan ingenting, nu är det väl ändå dags att försöka göra något åt det hela svenska samhället?

Det blir ju ingenting gjort om vi bara sitter och klagar på hur dåligt sverige har blivit med våra nära och kära, fan få ut tummen urs arslet och gör något åt saken!
Visst, jag ska inte säga så mycket, men det är väl ingen som kommer lyssna på en sån som mig. Om vi alla, håller ihop, blir vi starka!
KOM IGEN NU !


SNÖFLINGOR?! X//?
Alltså, shit det är den 17 maj idag, och det har snöat. Vad fan är det frågan om?
Min pojkvän och hans kompis satt precis igår eller om det var i förrgår, och pratade om Dommedagen var här.
Shit, tänk om det är så?
Att jorden och hela världen går under. Jag vill inte det, fan ge upp jag är bara 18 år, och jag vill bli äldre än så.
Jag vill ha, barn och barnbarn och barnbarnsbarn jag vill ha RYNKOR ! ! ! !
Haha ! x)) Alla, äldre klagar på att det r så fult med rynkor också sitter jag här och säger att jag vill ha rynkor.
Men visst det är inte bara rynkorna jag vill ha, utan det jag vill ha är att leva ett spännande liv,
Nej, nu ska älsklingen ta över, så jag får lunga mig lite.

Over and out.

Av Sara Olsson - 9 maj 2008 12:38

Jag, mamma & Inge, skulle dit och fira midsommar med BRC gänget m.m Vi åkte dit tidigt på fredag eftermiddag, vi grilla och åt god mat.

Dagen då allt började, var den 23 Juni 2007 i Vintjärn.
Klockan började väl närma sig eftermiddagen någon gång, och HAN satt där med sin jacka uppknäppt och satt och drack öl på sin sverige stol, där det stod reserverat.
Jag hade tidigare kollat in HONOM i skolan.
Och tyckt att han var AS-LÄCKER! xD
Men nu, ikväll var han hetare än någonsin.
Jag satte mig på en stol brevid honom, och bara kollade in honom, jag kommer ihåg hur han log och skrattade och sjöng med i 'Doktor kärlek' Med dom andra som satt där, B.la Lasse & Carina,  Mamma, Inge, Zeb, Sotis & Anders m.m. Ja, ett helt gäng satt vi där och prata.
Tillslut våga jag ta till mig att jag måste försöka få honom att prata med mig, så jag fråga mamma och läppsyls, fast jag visste att hon inte hade med sig, men jag hade sett honom tidigare att han hade med sig, så kom en komentar ifrån honom:
  Men jag har, här kan du få låna.
Shit, ! Jag smällte bort, vilken fin röst den uppenbara varelsen hade som satt brevid mig.
Jag tacka och tog emot läppsylet och fantisera mig bort ett slag, jag gick tillbaka till husvagnen efter en stund för att hämta mer grogg, när jag väl kom tillbaka, så var HAN borta.
Jag såg han ingenstans, jag började tro att jag hade drömt att just HAN var där.
Jag frågade resten av gänget vart han tog vägen, dom sa att han gick bakom husvagnarna och pissade. Jag tittade bort mot husvagnarna och där kom han gående, lite lagom full tillbaka till mig och resten av dom som satt där vid stolarna.

Mamma och HAN gick mot våran husvagn, eftersom mamma skulle bjuda HONOM på grogg, efter ett tag gick jag efter för att fixa tikll håret som hade börjat lagt sig ner  mot pannan. Dom stod där och pratade, och var påväg att gå när jag gick till dom. Medans mamma gick iväg, så stod HAN och jag där i vårar förtält, fatta i VÅRAT tält! xD Full som jag var, började hänga på honom, och rätt som det var så fick jag en puss på mun.

OH, himlen här kommer jag, tänkte jag för mig själv och gav HONOM en puss, tillbaka. Vi tog varann i händerna och gick in i husvagnen.. ;]

Sen får ni bilda en egen uppfattning, för det tänker inte jag berätta vad osm hände :) Haha !

Men nu har det snart gått 12 månader, och jag är fortfarande lika lycklig nu som då.
Jag älskar dig John Bonnier! <33


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards