Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

Dagen då vi två blev ett ...

Av Sara Olsson - 9 maj 2008 12:38

Jag, mamma & Inge, skulle dit och fira midsommar med BRC gänget m.m Vi åkte dit tidigt på fredag eftermiddag, vi grilla och åt god mat.

Dagen då allt började, var den 23 Juni 2007 i Vintjärn.
Klockan började väl närma sig eftermiddagen någon gång, och HAN satt där med sin jacka uppknäppt och satt och drack öl på sin sverige stol, där det stod reserverat.
Jag hade tidigare kollat in HONOM i skolan.
Och tyckt att han var AS-LÄCKER! xD
Men nu, ikväll var han hetare än någonsin.
Jag satte mig på en stol brevid honom, och bara kollade in honom, jag kommer ihåg hur han log och skrattade och sjöng med i 'Doktor kärlek' Med dom andra som satt där, B.la Lasse & Carina,  Mamma, Inge, Zeb, Sotis & Anders m.m. Ja, ett helt gäng satt vi där och prata.
Tillslut våga jag ta till mig att jag måste försöka få honom att prata med mig, så jag fråga mamma och läppsyls, fast jag visste att hon inte hade med sig, men jag hade sett honom tidigare att han hade med sig, så kom en komentar ifrån honom:
  Men jag har, här kan du få låna.
Shit, ! Jag smällte bort, vilken fin röst den uppenbara varelsen hade som satt brevid mig.
Jag tacka och tog emot läppsylet och fantisera mig bort ett slag, jag gick tillbaka till husvagnen efter en stund för att hämta mer grogg, när jag väl kom tillbaka, så var HAN borta.
Jag såg han ingenstans, jag började tro att jag hade drömt att just HAN var där.
Jag frågade resten av gänget vart han tog vägen, dom sa att han gick bakom husvagnarna och pissade. Jag tittade bort mot husvagnarna och där kom han gående, lite lagom full tillbaka till mig och resten av dom som satt där vid stolarna.

Mamma och HAN gick mot våran husvagn, eftersom mamma skulle bjuda HONOM på grogg, efter ett tag gick jag efter för att fixa tikll håret som hade börjat lagt sig ner  mot pannan. Dom stod där och pratade, och var påväg att gå när jag gick till dom. Medans mamma gick iväg, så stod HAN och jag där i vårar förtält, fatta i VÅRAT tält! xD Full som jag var, började hänga på honom, och rätt som det var så fick jag en puss på mun.

OH, himlen här kommer jag, tänkte jag för mig själv och gav HONOM en puss, tillbaka. Vi tog varann i händerna och gick in i husvagnen.. ;]

Sen får ni bilda en egen uppfattning, för det tänker inte jag berätta vad osm hände :) Haha !

Men nu har det snart gått 12 månader, och jag är fortfarande lika lycklig nu som då.
Jag älskar dig John Bonnier! <33


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Olsson - 17 september 2008 10:17

Jaha, har just nu Fritidens aktiviter som lektion. Jag håller på att jobba med fallskärmshoppning, och allt gick så bra tills ..Det kom upp en ruta där det stod Skicka eller skicka inte.Jag tröck på skicka inte, och så försvann allt arbete, 4.5 A4 si...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 13:51

Jaha, nu har jag en annan blogg, alltså ny blogg med nya möjligheter. Men jag kanske skriver ett inlägg i den här nån gång när jag har tid och luts. Men nu framför allt, kommer jag använda den nya ;   (http://saramagdalenajenniefer.blogg.se/) ...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 00:21

Sitter nu vid Ellos.se igen, och funderar på om jag ska beställa mer saker eller inte. Shit, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill ju ha sakerna så gärna. En tunika, en tjocktröja, bh, trosa, och strumpor för 351.50kr. Men jag har ju inte pengar, s...

Av Sara Olsson - 21 augusti 2008 13:29

La Redoute är ett klädbolag, som har jätte mycket fina kläder till bra pris. Just nu har dem sommar rea, 15%-70%. Helt otrolig kläder, och bra kvalite. Dem har allt ifrån, baby - Mamma - Dam - Herr - Barn - Sport - Skor & Accessoarer - underkläder ...

Av Sara Olsson - 19 augusti 2008 00:07

Ni som inte använder photoshop, men vill göra om era bilder ändå ? Det finns ett sätt ; www.picnik.com Eftersom jag inte har photoshop på Johns data så använder jag det där. Inget bindande medlemskap + kostar ingenting !   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards