Alla inlägg under mars 2008

Av Sara Olsson - 19 mars 2008 12:36

Hej Hej.
Idag har jag varit hemma ifrån skolan, palla inte gå dit liksom.
Jag skulle ha börjat kl.13.00 i skolan idag, och jag hade bara en lektion så jag var hemma istället.
Gick ner på kiosken och köpte cigg och en pizza idag till min otroligt nyttigt lunch :)
Jag och mamma var och simmade igår, 1km så vi bestämde oss att vi skulle börja vara nyttiga, men det gick ju om det gick idag.. Hade tänkt göra mig en sallad, men orkade liksom inte. Så där sprack min nyttighet :)
Jag var nyss in på Liz blogg och tittade på hur stora och fina flickorna deras har blivit, dom är så söta :]
Uscha, nu när jag tänker på det och att bara få köpa barn kläder m.m så vill jag också ha barn! Fatta vilket lycks, stor mage, att få känna att ett liv växer inut i en, och personen utveckals vilket enormt himmelrike.
Men nej nej, det ska inte bli barn för min del, inte nu på ett tag iaf. Haha.
Utbildning blir nr.1 och bra ekonomi m.m
Jaja, en pys nu bara och lite kaffe gör allt susen ;)
Pusspuss
/ Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards