Alla inlägg under juli 2008

Av Sara Olsson - 22 juli 2008 00:47

Födelsedag ! ;b
Igår den 22:a juli, vart det min 19:e födelsedag här på jorden.
Med den tillbringade jag min tid med min kära sambo.
Det första vi gjorde idag, var att åka till Segersta.

För att John skulle slipa på bilen.
Hans syster P följde med, vi åt hamburgare där.
(Inger och Benny + hundarna är ute och reser).
Efter vi varit där ett tag så åkte vi tillbaka till Kilafors,

för att släppa av hans syster P.
Därefter åkte vi till Dollar Store och handlade present åt Låke och Hannah.
Efter det tog vi en sväng upp till farsgubben min,

och åt en jätte god Chees cake ;D
Fick en liten slant utav honom också.
(Tyvärr inget utav broder, eftersom han glömde).
Därefter for vi till Liz-Marie och hennes familj, och checka läget lite granna.
Och vi bestämmde att Philip imorgon skulle umgås med mig och John, eftersom Liz skulle ta med sig tvillingarna till BVS, Kilafors.
Jag har ännu inte riktigt bestämmt mig om jag ska ta med mig Philip ner till Bollnäs och kolla lite granna där eller om vi bara helt enkelt ska följa med John till Segersta, för fortsättning av slipning på bilen.

Av Sara Olsson - 21 juli 2008 15:51

Imorgon är det den STORA dagen här :D

Jag blir hela 19år, och vad har jag egentligen gjort med mitt liv? 


Av Sara Olsson - 17 juli 2008 23:43

Torsdag den 17:e juli.

Idag så kom Hannah över en sväng, för John, Låke och Benny åkte till

S-Hamn för att titta på en Opel Admiral. Som eventuellt ville byta den mot amazon, vilket blev ett byte.

Sen när dem kom hem, så åkte jag, Hannah, John & Låke hem till Låke.

För John skulle få en pizza utav dem. Sen åkte vi en sväng efter dem ätit i Bollnäs, och nu sitter jag här och kollar på sex and the city.


Nu är det bara 5 dagar kvar, tills jag blir 19! :D

Otroligt, hehe. Satt nyss och kollade på vad vi skulle köpa till tårtan som jag och älsklingen skulle baka. För mamma, Inge, Mormor, och Tony och Suss kommer redan på måndag för att mormor jobbade på tisdag.

Efter tårtan så ska John visa Tony Låkes cadilac, för han ville tydligen se den.


Hoppas allt går hem nu bara :D

Av Sara Olsson - 8 juli 2008 23:12

http://www.blocket.se/vi/16966261.htm?ca=5_s <-- Check it out !

Promies you, that you fall in love.

Av Sara Olsson - 8 juli 2008 19:33

Alltså shit, vilken onödig idé att ta boprt Bb, det som var så himla kul.

Då hade man någonting att se framemot på kvällarna.

Nu finns det inget att kolla på längre, se till att fixa fram BB igen!


Visst det kanske blev för mycket sex på slutet, men vad gör väl det?

Herre gud, dem som la ned BB har väl också sex?

Shit, ingen stor fråga om ni frågar mig, men snälla kanal 5 ta tillbaks BB!*

Av Sara Olsson - 8 juli 2008 18:08

Nu snart har halva sommarlovet gått bort, och till vad?

Jag har inte gjort så mycket, det enda jag har gjort är att åkt till Vintjärn, Rättvik, och badat en gång. Ja det är väl det som har hänt under detta sommarlov, herre gud !

Men nu när finvädret börjar komma så blir man förkyld och mår piss!



( Liz, du kan komma när du vill och äta paj :)


Av Sara Olsson - 6 juli 2008 15:22

Idag kommer älsklingen hem ifrån Västerås, Power Meet.

Äntligen, jag har saknat honom så mycket. Med att han kommer hem, så ska vi fira med en riktigt myskväll med film och blåbärspaj, oh så gott!

Men innan myskvällen börjar blir det till att laga mat, kanske om vi är lata så blir det nog pizza eller något sånt (:


Hela den här dagen har gått åt att ligga stilla i soffan och ögla på tv och datorn, pga sjukdom!

Halsen är helt knäpp igen, vissa stunder kan jag inte ens andas.

Helt sjukt är det.

Nu vill jag bara att älskling ska komma hem, så det blir mys på G (;

Av Sara Olsson - 4 juli 2008 19:14

just nu är det youtube.com och 2 1/2 men, som gäller denna fredagskväll.

Det som spelas som youtube.com är Ronny och Ragge - Rar söta Anna.

Låten för sig är väldigt bra, tycker jag. Ronny och Ragge är också väldigt bra + världens humor! :D


Denna fredagkväll tillbringar jag med mig själv och katten Impala.

Blir väl att man tillbringar den kvällen mest framför tv:n och datan med en massa onyttigt skärp, kanske om man har tur kommer det väl någon över och ser efter mig :D Men då måste jag ha en väldans tur ''/


Ingen som har för sig något, kan ju slå en pling och kommer över med filmtittaande och en massa onyttigt skärp landar perfekt i magen ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards