Alla inlägg under juli 2008

Av Sara Olsson - 4 juli 2008 16:09

Ja, John åkte iväg nu med ett par jobbarkompisar till Västerås på Power meet där.

Det var tänkt att jag, John och Hannah och Låke skulle åka dit, men jag ansåg att vi inte hade den ekonomin till det, så då bestämmde jag och John + Johns systrar att vi skulle ordna en överaskningsfest åt Inger, eftersom hon fyllde år i tisdags.

Men eftersom dom pratade med John på jobbet, så stack han iväg med hans jobbarkompisar istället. + Att vi hämta ringarna idag, så JAG måste stå inför hans systrar + föräldrar och säga att vi har förlovat oss. SHIT !


Men, nu så är det sjunde himlen och datan som gäller för min del.

Oh, Love that, 7th heaven! <3

Min favorit serie av dom bästa!

Av Sara Olsson - 4 juli 2008 13:27

Jadu, har försökt gått in på den här sidan i några dagar nu.

Men sidan har varit i ur funktion. Vet någon om detta fel, eller var det bara jag som var utsatt?


Jaja, mycket har hänt nu under juli, eller ja. 1:a juli, fyllde min svärmor 57år, och den 2:a juli, fyllde min morfar 60år och igår den 3:e juli fyllde min lillebror Jimmy 18år.

Så det har blivit mycket kalas, haha :D

Förrutom att morfar och mormor är utomlands så det blir partaj senare, kanske får vi hoppas iaf.


Nu gäller det snart, nu är det bara 18 dagar kvar tills man själv fyller år.

Sen är det bara ett år kvar till 20, känns skönt? OJA ! ;D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards