Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Nya kläder, anställningsintervju + 1 år kvar ..

Av Sara Olsson - 7 augusti 2008 22:39

Jadu, igår hitta jag en väldans snygg jacka på ellos.se ringde till pappi direkt och hörde mig för, självklart fick jag den !

Ringde också till mamma, angående ett par nya jeans, tog bussen till Bollnäs tidigare idag, och vänta på mamma. Vi gick vidare till Såfin och checka läget lite där. Hitta ett par perfekta jeans för 600kr.

Och självklart fick man dem utav mamma :)

Jag älskar verkligen mina föräldrar, just nu har både mamma och pappa lagt ut 1689:- till bara mig ;D

Självklart känner jag mig hel nöjd med mitt shoppande.

Men är ändå inte riktigt hel nöjd utan något fattas, vill ha en ny väska också. Hitta en skit snygg adidas väska på ellos.se men det blir nog lite senare om jag beställer den, när jag själv har pengar.


Anställningsintervju imorgon!

YES, kanske inte världens bästa jobb, men det är ju något iaf.

Anthill, i Bollnäs söker ''telefonförsäljare'' eller vad man ska kalla det.

Gjorde en ansökan i förrgår, och idag ringde Han.

Han ville att jag skulle ta mig upp till Bollnäs imorgon vid elva tiden för en grundligare intervju.

TACK! Äntligen kanske man får lite extra stålar, så man slipper tjata på mamma och pappa hela tiden när man vill ha någonting.


1 år kvar nu i skolan, tacksam är jag för det.

Visst det skulle ha varit väldigt skönt att fått tagit studenten nu våren -08.

Men jobb då?! Hade ju ingen aning om vad jag skulle göra efter studenten, visst det vet jag inte nu heller. Men då har jag ju i alla fall 1år kvar att tänka på vad jag vill.

Jo, EN sak vet jag att jag vill göra, det är Au Pair i USA eller Norge.

Men det är inte heller riktigt säkert, men det skulle vara grymt kul att få uppleva något man aldrig annars brukar göra / vara !


Nej, nu ska jag fortsätta att titta på Happy Gillmore, och vänta på att

Sambon kommer hem, det är bara 32minuter kvar tills han slutar, TACK !

[ Tackar för mig ! ]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Olsson - 17 september 2008 10:17

Jaha, har just nu Fritidens aktiviter som lektion. Jag håller på att jobba med fallskärmshoppning, och allt gick så bra tills ..Det kom upp en ruta där det stod Skicka eller skicka inte.Jag tröck på skicka inte, och så försvann allt arbete, 4.5 A4 si...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 13:51

Jaha, nu har jag en annan blogg, alltså ny blogg med nya möjligheter. Men jag kanske skriver ett inlägg i den här nån gång när jag har tid och luts. Men nu framför allt, kommer jag använda den nya ;   (http://saramagdalenajenniefer.blogg.se/) ...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 00:21

Sitter nu vid Ellos.se igen, och funderar på om jag ska beställa mer saker eller inte. Shit, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill ju ha sakerna så gärna. En tunika, en tjocktröja, bh, trosa, och strumpor för 351.50kr. Men jag har ju inte pengar, s...

Av Sara Olsson - 21 augusti 2008 13:29

La Redoute är ett klädbolag, som har jätte mycket fina kläder till bra pris. Just nu har dem sommar rea, 15%-70%. Helt otrolig kläder, och bra kvalite. Dem har allt ifrån, baby - Mamma - Dam - Herr - Barn - Sport - Skor & Accessoarer - underkläder ...

Av Sara Olsson - 19 augusti 2008 00:07

Ni som inte använder photoshop, men vill göra om era bilder ändå ? Det finns ett sätt ; www.picnik.com Eftersom jag inte har photoshop på Johns data så använder jag det där. Inget bindande medlemskap + kostar ingenting !   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards