Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Snöflingor och bensinpriser !

Av Sara Olsson - 17 maj 2008 12:30

Alltså, fy sjutton för högre bensin priser och snöflingor í mitten av maj!
Det är Norges nationaldag och det har snöat ute.

Hörde just utavf en källa att dom kanske ska höja bensinpriserna till 27kr/ l.
Det är ju helt jävla sinnesrubbat. Hur fan ska man ta sig fram då?
Och om dom hjöer bensinpriserna så höjs ju buss avgiften,
alltså shit jag som redan tycker det är dyrt att vara ute och åka buss. Någon måtta för det fan vara !
JÄLVA FREDRIK REINFELD!
Oh, han är ju inte frisk för fem öre ens en gång.
Vi svenskar säger ju inte så mycket, heller.
Vi sitter bara hemma i våra hem / hus och klagar för oss själva att Sverige har sjukit, men är det så konsitgt det då?
Vi gör ju fan ingenting, nu är det väl ändå dags att försöka göra något åt det hela svenska samhället?

Det blir ju ingenting gjort om vi bara sitter och klagar på hur dåligt sverige har blivit med våra nära och kära, fan få ut tummen urs arslet och gör något åt saken!
Visst, jag ska inte säga så mycket, men det är väl ingen som kommer lyssna på en sån som mig. Om vi alla, håller ihop, blir vi starka!
KOM IGEN NU !


SNÖFLINGOR?! X//?
Alltså, shit det är den 17 maj idag, och det har snöat. Vad fan är det frågan om?
Min pojkvän och hans kompis satt precis igår eller om det var i förrgår, och pratade om Dommedagen var här.
Shit, tänk om det är så?
Att jorden och hela världen går under. Jag vill inte det, fan ge upp jag är bara 18 år, och jag vill bli äldre än så.
Jag vill ha, barn och barnbarn och barnbarnsbarn jag vill ha RYNKOR ! ! ! !
Haha ! x)) Alla, äldre klagar på att det r så fult med rynkor också sitter jag här och säger att jag vill ha rynkor.
Men visst det är inte bara rynkorna jag vill ha, utan det jag vill ha är att leva ett spännande liv,
Nej, nu ska älsklingen ta över, så jag får lunga mig lite.

Over and out.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Olsson - 17 september 2008 10:17

Jaha, har just nu Fritidens aktiviter som lektion. Jag håller på att jobba med fallskärmshoppning, och allt gick så bra tills ..Det kom upp en ruta där det stod Skicka eller skicka inte.Jag tröck på skicka inte, och så försvann allt arbete, 4.5 A4 si...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 13:51

Jaha, nu har jag en annan blogg, alltså ny blogg med nya möjligheter. Men jag kanske skriver ett inlägg i den här nån gång när jag har tid och luts. Men nu framför allt, kommer jag använda den nya ;   (http://saramagdalenajenniefer.blogg.se/) ...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 00:21

Sitter nu vid Ellos.se igen, och funderar på om jag ska beställa mer saker eller inte. Shit, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill ju ha sakerna så gärna. En tunika, en tjocktröja, bh, trosa, och strumpor för 351.50kr. Men jag har ju inte pengar, s...

Av Sara Olsson - 21 augusti 2008 13:29

La Redoute är ett klädbolag, som har jätte mycket fina kläder till bra pris. Just nu har dem sommar rea, 15%-70%. Helt otrolig kläder, och bra kvalite. Dem har allt ifrån, baby - Mamma - Dam - Herr - Barn - Sport - Skor & Accessoarer - underkläder ...

Av Sara Olsson - 19 augusti 2008 00:07

Ni som inte använder photoshop, men vill göra om era bilder ändå ? Det finns ett sätt ; www.picnik.com Eftersom jag inte har photoshop på Johns data så använder jag det där. Inget bindande medlemskap + kostar ingenting !   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards