Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Torsdag

Av Sara Olsson - 12 juni 2008 12:28

Japp, idag är det torsdag och hela den här första veckan av sommarlovet har gått till att sitta vid datorn och och kollat på tv samtidigt. OJa, kan veckan bli bättre? Ja, det kan den faktiskt, vädret kunde ha varit super bra med en massa sol och bad. Men icke sa nicke, inget fint väder denna vecka. Jo visst är det bra för naturen att det har regnat osv, men lite sol kan det väl komma så man blir iaf lite brun.

Ikväll så kanske vi ska byta bort saaben mot en golf 3:a skit snygg, men vi får väl se hur det blir.
Skulle vilja dushca också, men vi har ju inget balsam så mitt hår kommer bli katastroff utan det. Så jag sitter och gruvar mig hur jag ska göra. Tänkte kolla på en uppskrivningstid igår också. Men jag hade tappat bort koden, så jag beställde en ny kod men sen så hitta mamma den men så var det redan försent så jag får vänta med att kolla upp vilka tider det finns att välja bland, tills den nya koden har kommit.
Jag har tänkt att jag måste ju göra uppskrivningen innan sommarlovet tar slut, helst hela körkortet om det ska vara så. Men allt handlar ju om att ta sig tid till det. Och visst jag har mycket tid till det, för just nu som det är så sitter jag ju bara här hemma och degar vid datorn och tv:n samtidigt. Så nu om något så har jag ju mycket tid att spendera på körkortet.
Men det är ju såhär att Sara är väldigt lat utav sig, som ni andra kanske inte förstår. Haha >-<

Jag har precis önskat en låt på neradio.se och jag kom med. Han sa precis mitt namn.
Helt klockrent, haha. Önskar man på ris eller lugnafavoriter kommer man aldrig med, men på neradio.se kommer man jämt med. En helt underbar kanal att lyssna på när man är lite partysugen.
Jag vill på tranan, är så himla party sugen just nu. Tänkte ju gå igår med Jossan, men då är det frågan om hur man ska ta sig dit och hem? Och om man ska vara nykter pga att man inte har några pengar. Nej, fyfan. Då blir jag hemma än att gå på tranan nykter. uscha, vilken hemsk situation man måste vara i om man går på tranan nykter.

4 juni, när John tog studenten var John, jag, Låke, Hannah, Sandra, Liz, och Patricia på tranan. Alla drack och hade skit kul, utom Patricia för hon är ju på tjocken så då kan man inte dricka.
Men kul hade iaf jag, dansa och umgicks med alla Johns systrar. Det var en klockren kväll.
Förrutom dagen där efter, då man var tvungen att åka till skolan och hämta betygen och städa ur skåpet, eftersom jag inte hade gjort det. Haha >-<
Men det gick ju bra ändå, åkte hem ifrån skolan med ett bussen, och sen så slockna jag på soffan och vakna tio på kvällen. Sovit bort hela dagen. Uscha, haha . Men det gick bra ändå, tycker jag.

OCH, jag läste på text tv:n för någon dag sen att våran Statsminister har fått löneförhöjning, vilket är helt sjukt! Fan ska han få löneförhöjning han uträttar ju inget bra här i Sverige. Men hans måndaslön är nu 131 000kr.
Alltså, shit. Det är väl bättre om dom pengarna går till dem som verkligen behöver och har det dåligt ställt. Men NEJ, då skla dom gå till våran statminister, som är helt bakom flötet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Olsson - 17 september 2008 10:17

Jaha, har just nu Fritidens aktiviter som lektion. Jag håller på att jobba med fallskärmshoppning, och allt gick så bra tills ..Det kom upp en ruta där det stod Skicka eller skicka inte.Jag tröck på skicka inte, och så försvann allt arbete, 4.5 A4 si...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 13:51

Jaha, nu har jag en annan blogg, alltså ny blogg med nya möjligheter. Men jag kanske skriver ett inlägg i den här nån gång när jag har tid och luts. Men nu framför allt, kommer jag använda den nya ;   (http://saramagdalenajenniefer.blogg.se/) ...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 00:21

Sitter nu vid Ellos.se igen, och funderar på om jag ska beställa mer saker eller inte. Shit, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill ju ha sakerna så gärna. En tunika, en tjocktröja, bh, trosa, och strumpor för 351.50kr. Men jag har ju inte pengar, s...

Av Sara Olsson - 21 augusti 2008 13:29

La Redoute är ett klädbolag, som har jätte mycket fina kläder till bra pris. Just nu har dem sommar rea, 15%-70%. Helt otrolig kläder, och bra kvalite. Dem har allt ifrån, baby - Mamma - Dam - Herr - Barn - Sport - Skor & Accessoarer - underkläder ...

Av Sara Olsson - 19 augusti 2008 00:07

Ni som inte använder photoshop, men vill göra om era bilder ändå ? Det finns ett sätt ; www.picnik.com Eftersom jag inte har photoshop på Johns data så använder jag det där. Inget bindande medlemskap + kostar ingenting !   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards