Direktlänk till inlägg 9 juni 2008

Mina tre budord.

Av Sara Olsson - 9 juni 2008 12:40

  • Nummer 1: OH! Orka med alla dessa IDOL FJORTISAR! De skriker sig hesa och förut var det "Darin Darin" (Missförstå mig rätt, Darin är riktigt bra, men idol fjortisarna är de som är jobbiga) och nu är det nå annat namn, Johan lr whatever. Lägg ner IDOL - Det handlar om vem FJORTISARNA röstar på - inte den som är BÄST!
    - Hur fan orkar de va IDOL FJORTISAR? Snälla, den som dödar dessa idol fjortisar borde ta kungens plats i slottet.
    Föresten den gubben, Karl Gustav den 16:e, bör inte få pengar av oss skattebetalare och ha så många rum när hemlösa ligger på gatan. Det är ett sjukt klassamhälle - och inte blir de bättre när högern, moderaterna, tar över och gör rika rikare o fattigare fattigare.
  • Nummer 2: Varför i helvete den hybris på NÄTET, folk beter sig som idioter.
    Folk är OTROGNA! Folk lud "Heej jag strippar i cam" "Hej jag visar fitta,snopp, rumpa, stora fasta bröst i cam" Vem fan vill se ditt jävla äckliga patetiska offerliv!
    Vet föräldrarna om att man inte har ett liv och är ett totalt OFFER - Snälla, skjut dem med. Eller polisanmäl dem.
    POLISANMÄL DIREKT! Samma sak gäller rasistiska kommenterar, polisanmäl idioterna på direkten!
  • Nummer 3: På en BILD kan alla gör sig "Vacker" så orka döma någon på internet.
    Ändrar vinklar o färger, men man ser inte ens ut så i verkligheten?
    Är det de handlar om? Att man ska ha en bild och gå igenom tusentals bilder? Yytligheten är enorm.
    Sen skriver folk KOMPLIMANGER till så MÅNGA - Orden förlorar ju sin makt!
    ORDEN blir inte längre speciella om man missbrukar dem!
    Mitt tips - Läs bloggar, då märker man hur vacker en människa är! Man vill ju ha en kärleksfull partner som tror på kärlek och inte är player!

    "Tittar man bara på bilder är man ytlig själv, och har man en partner som enbart älskar ens utsida så tittar denne på andra med."

    Ge bara en din kärlek.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Olsson - 17 september 2008 10:17

Jaha, har just nu Fritidens aktiviter som lektion. Jag håller på att jobba med fallskärmshoppning, och allt gick så bra tills ..Det kom upp en ruta där det stod Skicka eller skicka inte.Jag tröck på skicka inte, och så försvann allt arbete, 4.5 A4 si...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 13:51

Jaha, nu har jag en annan blogg, alltså ny blogg med nya möjligheter. Men jag kanske skriver ett inlägg i den här nån gång när jag har tid och luts. Men nu framför allt, kommer jag använda den nya ;   (http://saramagdalenajenniefer.blogg.se/) ...

Av Sara Olsson - 22 augusti 2008 00:21

Sitter nu vid Ellos.se igen, och funderar på om jag ska beställa mer saker eller inte. Shit, vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill ju ha sakerna så gärna. En tunika, en tjocktröja, bh, trosa, och strumpor för 351.50kr. Men jag har ju inte pengar, s...

Av Sara Olsson - 21 augusti 2008 13:29

La Redoute är ett klädbolag, som har jätte mycket fina kläder till bra pris. Just nu har dem sommar rea, 15%-70%. Helt otrolig kläder, och bra kvalite. Dem har allt ifrån, baby - Mamma - Dam - Herr - Barn - Sport - Skor & Accessoarer - underkläder ...

Av Sara Olsson - 19 augusti 2008 00:07

Ni som inte använder photoshop, men vill göra om era bilder ändå ? Det finns ett sätt ; www.picnik.com Eftersom jag inte har photoshop på Johns data så använder jag det där. Inget bindande medlemskap + kostar ingenting !   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards